Bloggutmaning, Sex och Relationer

Feministen Fanny ska startat en blogg-utmaning om sex och relationer , och jag hittade utmaningen hos toadmamman. Eftersom jag har allmän bloggtorka (eller snarare brist på enrgi) så hoppar jag på, med förmodad start imorrn!

Är dock osäker på om jag kommer slutfölja lr vara alltför lat (som vanligt).

“Jag tänkte i alla fall skriva varannan eller var tredje dag under dessa rubriker, i denna ordning. Jag är inte hundra på rubrikerna än och några kanske förändras under tidens gång, men nu tycker jag att de täcker upp ganska bra det jag vill skriva om och det jag skulle tycka det var kul om andra skrev om. Kom gärna med förslag på förändringar eller tillägg!”

  1. Kärlek
  2. Monogami
  3. Äktenskap
  4. Kärnfamiljen
  5. Sexuell exklusivitet
  6. Otrohet
  7. Kärlek eller ideal
  8. Sexuella läggningar
  9. När kärlek bli vänskap
  10. Uppbrott
Jag vet inte om jag kommer köra rubrikerna exakt såhär, vi får se. Nån som vill hoppa på??:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0