Tapetsering

Ikväll ska jag hem till min mamma på söder. Hon har precis bytt sin tre-fyra i Skanstill mot en mindre tvåa i Hornstull,och jag ska tapetsera hennes kök. Egentligen är jag så trött att jag vill dö litegrann, men det är lika bra att få det gjort. Funderar på att köpa med mig thai takeaway.
Johan blir hemma med Gry eftersom hon ska sova rätt tidigt,och jag vet inte än om jag tar med mig Tuva in till stan lr ej, får se...
Jävlarns vad hungrig jag är nu! Åt dåligt med frukost, och har gårdagens middag i en matlåda i kylen...känns dock lite väl tidigt att käka lunch nu, tjugo över tio?:P
Igår beställde jag hem hårvård från Jessicurl. Verkar lite svårt att få tag i produkterna här i Sverige,och jag hoppas att inte de (två!) webbbutiker jag hittat som säljer lägger ner/slutar sälja... Har hört massa gott om Jessicurl,och även om mitt lockiga hår för tillfället inte är så värst lockigt,och dessutom extermt kort och tunt,så vill jag ta hand om det och ge bra förutsättningar för att det ska kunna bli långt o locka sig mer i framtiden... Mitt hår har alltid varit väldigt torrt,är väl typiskt för lockiga hår,och jag har köpt hem en hel drös med produkter; lättare balsam, tyngre fetare balsam och inpackning i lukten citrus-lavendel, samt en inpackning o balsam utan doft.
Jessicurl är dessutom helt veganskt och inte testat på djur, viket jag VERKLIGEN uppskattar. Jag vill att min hud samt hårvård ska vara så naturlig som möjligt,men jag vill inte rucka på kvalité för det,eller kanske resultat snarare. med andra ord: jag vill ta hand om kroppen på absolut bästa möjliga sätt men på mesta naturliga sätt. Makes sense?
Nej, nu hungrar jag snart ihjäl, blir till att värma den där matlådan ändå tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0