Denna dag...redan ett halvt liv.

Herreguuud va trött jag är! Grytan har hållt låda en massa inatt,sådär vid tretiden inatt tyckte hon att det va ett alldeles utmärk tillfälle att konversera lite med den dödströtta mamman och den inte fullt så döströtta (*bitter*) pappan. I med en flarra välling o så sova blev det....huga. Och till råga på allt fick jag VÄCKA henne när det va dags att gå o lämna Tuvan i skolan...fatta vad jag had kunnat få sova imorse om det inte va så att jag skulle lämna i plugget*ännu mer bitter*.
Just nu sover hon middag men jag pallar fan inte gå o lägga mig, vill passa på att äta lite,läsa lite och ja...blogga lite. Typ så. Får la skylla mig själv helt enkelt...
Åh va jag längtar efter tapeterna! Hoppas hoppas att dom kommer innan helgenmisf ska vi tapetsera då, och FUCK va skönt det kommer vara att få klart...och så FIIINT sen!:)
På torsdag ska jag bila ut till Lidingö o köpa en lampa, hoppas jag iaf att jag ska...mer om det sen;)
Igår hade jag förbannat ont i magen,köndes rktigt sjukt,som om något ont byggt bo där inne bland tarmarna..hoppas det inte upprepas idag,för det va riktigt hemskt! Släpade mig dessutom in på Lindex o köpte ny varm tröja till Tuva:
Ett par nya mjuka tights fick hon åxå. Ev ska jag köpa en till kofta lr dyl åt henne,för de har ju blivit riktigt kallt nu,och jag älskar själv att mysa runt i varma stickade röjor när det är kyligt:)
I eftermiddag kommer min svärmor över med lite saker,bla en stor pumpa dom haft med sig från skördefesten på Öland (hon är ölänning) och som vi ska ha på Halloween!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0