Eftersom jag är en alldeles kolossalt pålitlig person..

..kommer här två,rykande färska,bilder från vårt kök och den nya tapeten! Med i bild är även le dator, diverse rester från frukosten, Tuvas teckningar o annat kraffs (och JA, jag HAR städat undan liiite innan bilderna togs).
Vårt kök har allktså en öppning i väggen mellan kök och hallen, så jag va ju tvungen att tänka på hur hallen ser ut med färger o sånt shit, och faktiskt så är vår ytterdörr röd, så det passar jättebra ihop!
Ber om ursäkt för extremkass bildkvalité, men min iphone e inte världens bästa alla gånger...och jag är alldeles för lat för att snygga till bilderna innnan jag lägger upp dom:P
Tapeten i lite mer närbild:)
Nu ska jag hinka kaffe, sen bär det av in mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0