Får jag presentera....

..BURLESKFITTORNA! Satt länge igår och knåpade, sidde och klistrade, rosetter och små tofsar.  Jag vet att det finns många snippor ute på marknaden, bla Snippasmycket, och Anaiahs Glammuttor som jag skrev om igår, samt en hel billjard andra fittor i form av smycken, broscher etc i allt ifrån lera och trä till tyg och tuvad ull...
Jag känner dock att jag hittat MIN stil på mina Burleskfittor, och jag har massa idéer! Jag kommer inte gå loss på så många olika färger utan håller mig till de färger jag gillar bäst, nämligen svart, guld, kanske lite rött o lite lila, dova färger,glamorösa och pimpade med rosetter,pärlor,sidentoffsar och ja....jag VILL ju åxå få sälja såklart!;)
Materialet är dyrt och tillverkningen lägger jag ner massvis med tid,kärlek och energi på. Svårt att veta hur man ska nå ut bara, här i bloggen är det ju knappast värt att ens försöka:P
Här kommer iaf  lite bilder:
Här är alla tio jag gjorde igår.
Här är bla en stor, helt i guld
Röd-svart med svart satinrosett
Några av de jag visade igår, men mer pimpade.
Och sist ut, en av mina favoriter, en liten svart, med kort kedja och svart satinrosett<3
Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och vara glad över att DET ÄR FREDAG!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0