Fy FAN va bra jag e!!

Det blev tapetsering av, och DET BLEV SÅ SJUKT SNYGGT! Blev inte färdig förrän sent eftersom vi fick kuska land och rike kring för att få tag i tapetklistret och sen va det trötta barn och middag som kom emellan, men när jag väl fick tillfälle gick det ordentligt undan! Har inte fotat den men imorrn ska jag minsann slänga upp en bild så ni får se!:)
Tapeten jag vi valt är "Eldblomma" av Josef Frank, inhandlad på Svenskt tenn, och det känns ju hur jävla nördigt som helst, trodde inte vi kunde bli mer tapetsnobbar lixom... Men har tyckt att den är så jävla din ända sen jag såg den för flera år sen, och den passar bra i vårt kök, den är glad och levande:)
Nu ska jag ta en folköl ihop med Johan o sen dimpa i säng, imorrn ska vi ev en sväng in till stan, men jag ska försöka uppdatera med fler Leffe-inlägg här, höhö;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0