Hur når jag ut?

Nätet känns just nu, med alla sina möjligheter, så otroligt begränsat. Jag har upplevt samma känsla många gånger genom åren, att Internet lixom inte riktigt är stort nog ändå.
I nuläget har jag försökt hitta forum på nätet för mina smycken. Jag vet att många tillverkar fittor men jag tror på mina Burleskfittor, och jag har även planer på att börja tillverka andra utsmyckningar, inte bara halsband,brosher utan även hårspännen och annat pynt. Jag ÄR alldeles makalös (skryt skryt) när det kommer till det konstnärliga, jag har inga begränsningar utan har ständigt nya idéer, och jag TROR PÅ MIG. Men HUR fan när jag ut?
Hur får jag folk att se mina saker,mina smycken? Mitt pimpade pynt?
Eftersom jag valt att inte vara offentlig på Facebook så är det inte ett forum som funkar för mig.
Det känns som mina prövande försök att tillverka fittor väckte något slumrande i mig, och nu har den där välbekanta skaparglöden, nej ELDEN, tänta i mig, och allt jag tänker på är när,var och hur kan kan skaffa mig material, tid att skapa och ja....jag ser så många möjligheter med det här. Men det kan även sluta här, aldrig växa, aldrig bli viktigt. Allt beror ju på vad jag får för respons, om andra gillar det lika mycket som jag. Jag har hittills sålt EN av mina Burleskfittor, och jag VILL sälja MER. Inte för pengarna,eftersom jag faktiskt tar jävligt lite betalt jämfört med vad materialet kostar men framförallt vilket arbete det faktiskt är, vilken tid det tar. Även om jag tycker det är fanastiskt roligt så är det krävande. Rygg,axlar och nacke värker efter ett par timmar sittandes i total konventration över mitt pyssel...
Idag ska jag förmodligen tapetsera en fondvägg(ja, jag är tamejfan helsåld på fondväggar) i köket, så jag måste bege mig och införskaffa nya tapetknivar, rakblad, och nytt lim.
Johan är hemma med Gry, och Tuva kommer nån gång på eftermiddan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0