Nu tror ni kanske...

..att jag gått och dött lr nåt sånt. Jag kan glädja er med att så inte är fallet. Däremot har jag varit alldeles sjuuukt ointresserad av datorn och inte haft lust att blogga. Eller jo, jag HAR haft lust men inte orkat starta datornoch fattar fortfarande hur jag ska kunna blogga från min iphone...
Jag har emellertid haft en hel del lust till annat; bullbakande,småpysslande,god matlagnig,filmtittande,höstpromenader och så har jag köpt en fitta av Anaiah! Fantastiskt vcker,asball och jag har redan fått massa kommentarer av den,förvånade och positiva:)
Imorrn ska jag in till stan o fika med min syster Tove, och nu är jag dödstrött,har blivit väldigt dåligt med sömn på sista tiden tyvärr...
Jag önskar jag kunde vara pigg och inspirerande,men jag orkar temajfan inte. Känner jag mig själv rätt kommer det dröja rätt länge igen innan jag bloggar nästa gåg igen,men jag återkommer definitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0