Oh wonderful mooorniiing!

Sitter här med en stor kopp te och mitt fusksnus under läppen, och Gry sitter och dissikerar smörgåsar för glatta livet(tjohoo, jag som äääälskar att städa!)
Började morgonen med att kleta in hennan som jag tillredde igår i håret,ska ha i den i ca en timme till nu.  Hoppas resultatet blir bra! Förra gången jag hennade blev det nämligen på tok för mörkt så jag blekte bort en del av färgen efteråt...
Imorgon ska jag för första gången ut själv, hemifråm, utan Grytan!!!AAAAARRRGHH!!*nervös* Johan är hemma och sköter nattningen, och jag ska in till stan o träffa upp en av mina äldsta (och bästa) vänner, Helena för en kväll på stan. Vi tänkte hitta nån schysst pub där man kan ta sig (EN) god öl. Vad jag INTE ska göra så är det att bli kalasfull, röja röven av mig på nåt skabbigt dansgolv på typ Rocks lr Harry B James och komma hem fyra på morgonen.
Men det känns ändå lite läskigt,va så länge jag gjorde nåt sånt här och jag har ju aldrig varit ifrån Gry längre än max en lr kanske två timmar.... hu.
Funderar på kläder, ska jag kanske köra på svarta skinnbrallor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0