Sådärja,

nu va frukosten avklarad. Önskar iofs att vi fortfarande låg o sov,men spjälsängsmarodören (ja,hon sover i spjälsäng jämsides med vår säng,vi kan ligga o hålla vaann i hand) ville annorlunda. Nu ligger hon på golvet och pratar med sina leksaker.
Idag ska jag äntligen (peppar,peppar) få mitt brickbord sålt,för mindre pengar än vad jag hade önskat och definitivt mindre än vad det är värt,men är så jävla trött på idiotiska köpare som strular fram o tillbaka så nu får de fan vara nog! När Johan slutar jobbet drar vi o kollar på,o förhoppningsvis beställer,tapeter till sov o vardagsrum. Äntligen!!!
mer om det senare...
Efter att ha sovit överjävligt dåligt sen senaste veckan är min hjärna totalt gröt om dagarna,men försöker ändå fungera som en människa. igår va vi tex in till stan o köpte overall åt Gry (Tuva kan fortfarande ha sina vinterkläder sen förra säsongen). Det blev en färgglad sak från Villervalla,som har så otroligt fina barnkläder. Vi hade först köpt en (svindyr) från Molo,men kom på att vi behöver inte ha en så avancerad super-duper-vattentät overall åt henne i år,då hon mest kommer sitta i vagnen. Nästa vinter däremot...;)
Det blev även en body o ett par tights,samt en taklampa till vår hall från Indiska. Jag är inte så förtjust i taklampor,undantaget vår snäckskalslampa i vardagsrummet(jättemaneten!), eftersom jag är för mysbelysning o inte gillar skarpt ljus, Men vi tänkte att det nog är rätt bra att ha en lampa i hallen iaf i vinter så man ser vafan man håller på med med alla vinterklädr,mössor,vantar o shit;)
KÄRLEK TAMEJFAN!

Nu ska jag ta en dusch  o koka lite kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0