Det blidde visst inget...

..av med att jobba. Tre timmar innan jag skulle börja fick jag skitont i magen, och till sist va det bara ringa och sjukanmäla sig som gällde...:-( så jävla surt!!
Hade verkligen velat kunna jobba min sista dag. Självklart gick det magonda över sen åxå, men då var det ju redan försent.

Dock känner jag att jag inte är frisk, den här förkylningen, om det ens ÄR det, hänger envist kvar med trötthet och halsont. Börjar kännas riktigt konstigt i halsen och går det inte över inom några dar har jag nog inget annat val än att uppsöka läkare igen. Kuk.

Ikväll tog jag mig ändå orken att hjälpa Tuvan städa sitt rum (annars blir det aldrig bra städat, måste tjata och motivera henne), så nu är det så fint där, och hon är såklart supernöjd, "vad STORT mitt rum blev!" :-)

Imorrn eftermiddag kommer två av mina syskon hit på taccos och fredagsmys (hejhej svennebanan), och jag får äntligen fira min lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0