En liten investering unnade jag mig i alla fall!

Idag blidde det ett besök till mvc,vilket inte var världens lättaste visade det sig, med världens busigaste Gry som sällskap -jävlar vad hon röjde! På den lilla stunden vi va där hann hon öva på att tända/släcka taklampan 20ggr, riva runt bland barnmorskans papper, hamra sönder tangentbordet till datorn samt använda telefonen... Att försöka diskutera gravidkrämpor och stundande förlossning var mer lr mindre omöjligt:-P

Efter besöket mötte vi upp Johan och käkade lite sushi, och sen spontanshoppade jag barnkläder inne på Lindex; mjukisklänning/tunika med uggla på, mjukisbyxor, regnjacka på rea åt Gry, tvåpack pyjamas åt bebben i magen samt strumpor åt Tuvan. Lite orättvis fördelning, jag vet, men det är näst intill omöjligt att handla kläder åt Tuva när hon inte själv kan vara med och bestämma (är sjukligt svårt även då kan tilläggas).

Idag har jag även unnat oss en sak till, nämligen en digitalkamera från Canon! Sedan jag sålde min visserligen jättefina men ack så otympliga Nikon systemkamera har vi stått utan kamera, och alla bilder tas med våra iphones, vilket är både opraktiskt och tråkigt i längden...
Den nya kameran är inte den absolut främsta på marknaden men den är absolut helt okej, med 16pixlar, full HD(man kan filma med den) och så är den liten och kompakt=perfekt att ha med i väskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0