Hipp hipp hurra!

För idag! Världens finaste morgon trots
obefintlig nattsömn. Kylig höstluft får mig alltid att piggna till och KÄNNA LIVET i mig,åt frukost med öppen balkongdörr(ända tills en desperat geting letade sig in).
Idag fyller min lillasyster Tove år,önskar jag fick fira henne, men hon kom hem från Berlin igår och åkte raka vägen hem till Uppsala.

Åh just det ja,jag var ju till frisören Lina igår! Salongen ligger på Pelikangränd i Gamla stan, och är jättemysig, med putsade stenväggar, gamla takbjälkar och i två plan,så man kan sitta och mysa i en tjusig antik soffa och pimpla kaffe medan man väntar på sin tur!
Jag åkte ju dit med farhågorna att den gröna färgen inte skulle gå att göra något åt, och att jag i bästa fall skulle kunna färga det brunt,behöva kompromissa lite. MEN, duktiga Lina fick bort allt det gröna, och kunde dessutom färga det i precis den vinröda nyans jag VILLE ha!
Så toppade hon håret lite, och jäklar va nöjd jag är!

Nu kan jag möta hösten (och föda barn) som en snygg, glad och fräschare människa!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0