Outsägligt trött

Jag är så fruktansvärt trött idag!! Allt jag vill är att krypa ner i sängen alt i soffan under en filt och soooova. Kroppen känns tung och varje rörelse är en ansträngning.
Inatt sov jag så dåligt, har sprungit på toa säkert hundrafemtielva gånger.

Det har dock inte hindrat mig från att börja dagen på ett av de allra bästa sätten, nämligen med att baka kanelbullar!
Jag tycker om att baka så det alltid finns hemma i frysen, om man bjuder någon på spontanfika lr bara blir sugen själv,och det är ju såklart även godare och mer ekonomiskt än att köpa färdigt.

Sagt och gjort, två fulla plåtar blev det, varav allt utom några få ligger i frysen nu.

Gry har "hjälpt till",och just nu går hon omkring med en blöt tvättlapp och städar här hemma!:-P
Hon torkar av soffan, bordet, skåpen och MIG!:-)
Antar att jag borde ta en dusch..:-P

Om två timmar jobbar jag, och HERREGUD vad det känns motigt! Har varit hemma sjuk så länge nu att det känns helt främmande att gå till jobbet! Men jag jobbar bara idag och imorrn kväll, sen ska jag vara hemma tills det är dags för bebis-plopp! Så det är väl bara att härda ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0