Svårt att bestämma mig

När Todd sover är bästa tillfället att få något gjort, men idag visste jag plötsligt inte VAD. Skulle jag duscha? Nä, det gjorde jag ju igår kväll. Göra julgodis?nä, för meckigt och dessutom kommer jag bara äta upp allt innan jul ändå. Dammsuga?nej tack. Sätta igång en tvättmaskin? Kanske, fast VAD av allt ska jag välja att tvätta först?
Och så plötsligt har stunden gått förbi, Todd vaknat och man sitter där och har inte lyckats åstadkomma något mer än ett par inlägg på Twitter. Typ.
Inte för att det gör nåt, jag har ju gott om tid. Och igår gjorde jag faktiskt julköttbullarna:-) min mormor brukar stå för köttbullarna men eftersom hon varit sjuk och inte ska behöva anstränga sig så har jag axlat hennes mantel...:-)

Igår blev även Todd 8veckor gammal,och vi var till BVC på kontroll. Han vägde 6050g och har därmed ökat exakt 3 kg sen han föddes för 8v sen!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0