Åh-åååå-åh!

En sak till! Sitter på nerverna utanpå just nu, och kommer antagligen göra så till på söndag, då meningen är att vi ska hämta världens finaste lilla säng åt Gry!!! Trodde inte mina ögon när jag hittade den, och ännu mindre när jag såg priset. Till råga på allt är sängen inte såld utan finns var, pga oseriösa köpare. Kan man ha mer tur??!:-D
Vi snackar alltså en utdragbar(växasäng) barnsäng från 50-talet, vit och grymt fin! Vill nästan böla bara jag ser den, för så fin är den. Men som vanligt har jag svårt att riktigt TRO på min lycka, och som sagt, jag kommer sitta på helspänn tills vi fått hem den...
Grytan är än så länge lite för liten för att sova i den, men den ska få stå i sovrummet och pryda sin plats<3
Om allt går väl och vi får hem hjärtgullet så lovar jag att slänga upp en bild!
/Pålitlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0