Illa, jag mår iiiilla....

Men nej, detta är INTE en hyllning till Magnus Uggla, utan bara ett konstaterande. Jag har mått tjyvigt i två dar nu, och NEJ, jag är inte på smällen. Har just avslutat mensen och sexlivet är i stort sett obefintligt. Nej, här handlar det om något helt annat, och jag hoppas för guds skull det inte är maginfluensa! Fast, då brukar väl hela förloppet gå lite snabbare?Typ "hm, jag mår nog lite illaaaa......huuuuuuuulk". Typ så.
Hursomhelst suger det att vara hemma med bebis när man mår pyton, och att hela lägenheten dessutom ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-och-ingen-kom gör inte saken lättare, dessutom har jag ränt upp o ner i tvättstugan idag med ongen på ryggen i ett tappert försök att minska vår tvätthög samt se till att det finns rena tygblöjor. Åååååh vad jag vill ha en egen tvättmaskin NU!
Johan e iaf på väg hem från jobbet nu, och då ska jag banne mig ta en dusch och sen vila en stund.
/Gnäll

Kommentarer
Postat av: Sofia Ekström

fy farao vilken kämpig dag! såg iof att det var igår, så hoppas illamåendet har lagt sig o att det är en göttig dag idag.

2012-01-13 @ 10:49:56
URL: http://ekstromsofia.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

ja, jag mår minsann lite bättre nu:-)

2012-01-14 @ 15:14:08
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0