Andra bullar!

Står och steker köttbullar,det osar men det är en god lukt, och solen laserstrålar in genom fönstren och den öppna balkongdörren.
Där utanför leker barn, vrålar,skriker,sjunger och gapar. Det är lite störande, men ändå ett helt okej ljud. Kunde varit värre. Kunde ha varit skrålande fyllegubbar.

Den här dagen har jag ägnat åt allt annat än ta det lugnt, och foglossning samt sammandragningar kom som ett brev på posten. Jag har skurat toalett och badrum, dammsugot, dammtorkat och bakat blåbärscupcakes. Ska jag vara helt ärligt så kändes inte just cupcakesen som ett sånt väldans stort besvär, och ännu mindre besvär att äta dom sen....

Apropå brev på posten; imorgon så kanske kanske jag får paket, två stycken närmare bestämt. Har klickat hem två fetingdyra (men förhoppningsvis bra) hårinpackningar till mitt sönderblekta barr samt två klänningar o ett par pumps på rea.

Tanken med klänningarna är att iaf NÅGON av dom ska passa mig och bollmagen, så att jag jag FIRA MIN 30-ÅRSDAG i den! Pumpsen fick bara följa med....betvivlar starkt att de passar och ännu mindre att jag står ut att gå i dom...;-)

Nu måste jag slänga fram middagen på bordet, men återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0