Bloggen LEVER!!!

Ja, det är sant och inget skämt. Jag har äntligen efter hundra år fått röven ur vagnen,tagit tjuren vid hornen och återuppväckt bloggen igen!
Under lång tid har jag varken haft, lust,ork lr tid till att blogga.
Det har känts krystat och krystade skitnödiga inlägg vill ingen läsa, och jag vill inte skriva dom för den delen heller...;-)

Så mycket har hänt, och att försöka sammanfatta allt skulle vara en omöjlighet, MEN jag kan säga så mycket som att VI VÄNTAR TILLÖKNING! Den 23 oktober är bebben beräknad att ploppa ut (jo serrni för jag förväntar mig ett enkelt litet "plopp" och sen är bebisen ute), och vi längtar halvt ihjäl oss här hemma.

Att vara gravid med en liten unge här hemma plus Tuvan som också kräver(behöver) sitt är ansträngande, och jag kan känna att jag ibland inte ger bebis i magen tillräckligt med tid, klappar och små personliga samtal. Gry tar det mesta av min tid, men jag accepterar att det är väl helt enkelt så det är...

För övrigt jag jag återgått till mitt gamla jobb som vårdbiträde nu under sommaren, för att på bästa sätt kunna fylla ut glappet mellan min föräldraledighet för Gry och för bebisen som komma skall.
Det är roligt och känns bra som fan att jobba igen, samtidigt som det är slitsamt, inte minst för kroppen, som känner av två täta graviditeter. Jag försöker hitta en bra balans mellan att lyssna på kroppen och att arbeta ihop tillräckligt med pengar.

Nu ska jag glo på film ihop med J, men misströsta ej, I´ll bee back
-soooon....!:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0