En dag som denna...

..vill man helst bara dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. 
   Jag har varit outsägligt trött de senaste dagarna, inte mått bra i kroppen, haft huvudvärk,illamående,yrsel,magkatarr osv osv. Hjärnan har varit på semester och vikarien har uppenbart inte gjort sitt jobb. Jag har varit en zombie.
 
Idag skulle jag jobbat, bara 6-7 timmar men ändå, jag förberedde mig menatlt eftersom jag kände att det skulle bli tufft med tanke på hur trött jag är i kroppen. Och så, när jag kom till jbbet, var det bara för att upptäcka att det var en personal för mycket. Dubbelbokat så att säga. Jag fick välja om jag ändå ville stanna och jobba eller cykla hem igen. Jag valde att cykla hem.
   Har sedan ägnat eftermiddagen åt att baka underbara blåbärsmuffins, bada Gry och slösurfa lite på nätet samtsortera tvätt.  
 
Jag hoppas att den här tröttheten jag känner trots allt bara är tillfällig, och att jag snart kan orka göra lite saker, åka in till stan, fika med vänner, umgås MER med mina ungar. Att den här dra-täcket-över-huvudet-känslan ska försvinna.
 
Imorgon jobbar jag dock som vanligt, och sedan är jag ledig veckan ut -skönt! Ska dessutom ta med Tuvan på bio på fredag, något jag inte gjort sedan INNAN Grytan föddes = länge sen.
 
Och så är det ju Pride nu! Vore grymt roligt att kunna åka in nån dag och kika på ståhejjet:-)
 
 
 
Bjuder på ett par bilder från det senaste dygnet, jag på en passande plats på tåget för en snart 30-åring, och min Gryta som busar runt på lekplatsen till zombiemammans hurrarop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0