Ibland är det svårt att fatta...

..att vi faktiskt ska ha en bebis. Ett till barn. Att det där som buffas och knuffas inne i min mage är ett litet barn,vårt barn! Tror inte jag riktigt förstått det ännu,och jag kommer nog inte förstå det riktigt heller,innan bebben är ute. Först då blir det på riktigt. Det är väl egentligen lite trist att jag känner så, att jag har så svårt att PÅ RIKTIGT förstå, eftersom jag kanske skulle njuta mer av att vara gravid annars. Idag köpte vi en begagnad syskonvagn,en Brio. Stor som ett hus och lika smidig som en pansarvagn. Men den var billig, under tusenlappen. Och vi har ju redan två superfina vagnar, Kronans sulky och duo. Plus bärsjal och en Ergo bärsele. Så syskonpansarvagnen är mest ett komplement, för de tillfällen då man lr ensam förälder och vill ha bägge barnen i samma vagn (Gry kommer vara 20 månader när bebben kommer och alltså fortfarande väldigt liten). Hade jag varit rik som ett troll hade jag nog velat ha en Bugaboo Donkey, men det skulle kosta ca 16 tusen, och med tanke på hur kort tid vi förmodligen kommer använda en syskonvagn känns den summan fullkomligt absurd. Nu ska jag försöka sova,trots att det möbleras om hej vilt inne i min mage just nu!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0