Oj en sån dag...!

Jag har varit galet trött idag, efter jobbet sent igårkväll som var ovanligt tungt och stressigt och sen alldeles för lite sömn på det (Gry vaknade tidigt som en tupp och jag var allt annat än nöjd).
Dock har dagen haft en hel del roligt att erbjuda. Drog iväg med nya, stora klunsvagnen för att handla massiva mängder mat imorse (den är ju såååå fantastisk att lasta i/på/under) och sen vidare hem igen för att baka Cupcakes ihop med min nära vän Helena som lyckligt nog köpt hus bara en kvart härifrån! Sen slängde vi ihop en pastasallad (jag åt som vanligt för mycket) och efter att ha toppat magsäcken med varsin jättelik chokladcupcake kände vi att en promenad var på sin plats. Så vi lastade Grytan i vagnen och drog ner till sjön nedanför oss, där Gry passade på att bada i det för min smak alldeles för kyliga vattnet.
När vi kramat Helena hejdå blev det en sväng till centrum, lite fluktande i skobutikerna (hittade NADA) och så hämtade jag ut mina två paket med hårtoning från Manic Panic (som inte gått att få tag på i Sthlm men som är klart bäst)... Kalla det 30-års kris eller vad du vill, men nu jäklar ska det bli lite roliga färger i håret (igen)!:-)

Och apropå hårtoning; Tuvans hår BLEV jättebra, sådär lagom rosa för en snart tioårig unge, men vi glömde fota innan hon åkte till sin pappa, så ni får helt enkelt använda fantasin;-)
Nu ska jag torka av Grytan som är nerkladdad med moussaka och sen ska jag nog trycka i mig ytterligare en cupcake tror jag...hehe:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0