Tlött

Ja,alltså maj gaad va trött jag är!! Idag har jag och Tuva varit en vända in till stan. Jag skulle köpa hårtoning men självklart var just den nyansen jag skulle ha slut. Verkar tom vara slut hos leverantör...får hoppas jag lyckas få tag på den! Efter vi kommit hem igen var det i princip vända i farstun som gällde,sen ner till (de bortresta) svärföräldrarnas hus för lite soltimmar och grillning ihop med våra grannar och tillika vänner. Gry röjde,Tuva lekte,vi åt och drack alkoholfria jordgubbsdrinkar. Och nu är jag helt slut. Vansinnigt trött. Så nu blir det dålig hajskräckis/komedi samt chips och dip i soffan innan jag tänker däcka med huvudet på kudden!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0