Från sjukstugan

Inatt blev Grytan riktigt förkyld, och just nu är hon hopplöst snorig, slemmig, hostig, med näsa som rinner, ögon som ringer...känner på mig att inatt kommer bli ett smärre helvete. Förhoppningsvis klarar jag o Toddprutten oss! Tuvan klarar sig alltid, den ungen är bannemig aldrig sjuk!

Har iaf gjort en del skoj idag,bakade bullar med Tuvan o Gry på förmiddagen, sen shoppade vi lite nya kläder åt minstingarna (bl.a. syskonmatchade jumpsuits) och sen lagade jag en hyfsat spektakulär middag (utifrån förutsättningarna sett) med rostbiff (som blev bra trots att min stektermometer strejkade), potatisgratäng och hemmagjord gräddglass. Glassen var enkel att göra, och blev riktigt bra trots att det va första gången jag gjorde riktig hemmagjord glass.
Vi smaksatte med vaniljsocker och cappuchino-snabbkaffepulver,blev skitgott!

Just nu hoppas jag på att Gry ska somna samt kunna sova gott (J håller på att natta henne nu) och att vi ska hinna kolla på en film innan ögonen faller ihop pga trötthet.

Todden sover i min famn i detta nu, i enbart blöjan, insvept i gosig filt. Älskar att sitta och titta på honom när han sover, hans lilla ansikte!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0