Hoppsan!

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Allt är frid och fröjd (ja nästan) men jag har lixom inte kommit mig för.
J var ledig hela helgen plus igår och vi fick en del gjort, bl.a. satte vi upp ett gammalt spröjsat fönster på väggen i Grys rum/lekrummet, blev jättefint!
Jag har även börjat förbereda lite inför första advent. Vi har bakat lussebullar, köpt em drös olika julblommor och igår gjorde vi vit chokladtryffel med konjak i, älskar!!

Igår blev även en sorglig dag,Tuva gick förbi djuraffären efter skolan, köpte mat, sand och godis till sin hamster Lillen, men när hon skulle lägga in maten upptäckte hon att den var död!;-((
Jättesorgligt! Och idag ska vi begrava den i skogen, hoppas det slutat regna då...

Nu sitter jag med Todd i famnen, Gry har druckit välling och tittar på Fåret Shaun, en lugn morgon hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0