På banan så smått igen...

Efter flera sjukdagar här hemma är vi tillbaka på banan igen,och igår var en riktigt bra dag då jag hann städa ordentligt, tvätta och tom baka matbröd.
Jag hade även min syster Julia och hennes mamma på besök. Vi fikade på kladdkaka (såklart) med mintchoklad i, och Todd fick presenter.

Även idag har varit bra, istället för att tråka hemma packade jag ihop ungarna, drog till centrum och så åt vi lunch på en Thairestaurang innan vi mötte upp J efter jobbet.
Sen lagade jag lasagne till middag,bra dag!

En riktigt rolig grej (om man är nördig nybliven bebismamma) är att vi var o vägde Toddorutten idag, och han har ökat drygt 1,7kg sen han föddes,dvs på en månad! Knubbig bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0