Ligger back

För varje natt som går hamnar jag back med sömnen minst nån timme. Efter två veckor med bebis (tänk att det redan är två veckor inatt!!) betyder det att jag är, eh hyfsat trött.
Todden har ont i magen, gissningsvis sväljer han för mycket luft när han äter, och ligger och knorrar och pruttar en massa. När han väl kan somna har han lyckats göra i blöjan och jag måste byta på honom=inte populärt=måste trösta sig med tutte= here we go again. Osv.
Dock funkar allt ändå himla bra, och nu i helgen är J ledig, vilket innebär lite avlastning för mig.
Just nu är han och Gry ute på gården, Todd sover i min famn och allt är tyst. Så förbannat skönt! Älskar höra mina tokiga ungar väsnas men mina stackars trumhinnor älskar det inte fullt så mycket.

Har nyss slängt ihop något som förhoppningsvis kommer bli en kladdkaka, med valnötter och vit choklad, sockerberoende som jag är.

Tröttheten har tillfälligt botats med en snabbdusch, tillhörande huvudvärk med treo och snart ska jag svulla stuvade makaroner till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0