Vilken dag!!

Shit vilken intensiv dag det har varit! Sov dåligt inatt igen pga att Gry fortfarande är så förkyld.
På förmiddagen var jag till mvc, bara ett snabbt besök eftersom min vanliga bm inte var där, och jag har en ny tid på fredag, då vi ska skriva ihop en sammanfattning av graviditeten och ev önskemål inför förlossningen.

Sedan åkte vi till Coop Forum och stooorhandlade,tungt och tråkigt men välbehövligt,vi sparar flera tusen i månaden genom att storhandla istället för att handla var och varannan dag!

Efter att vi kommit hem och packat upp alla varor gick vi hem till min mormor och fikade, sedan hämtade vi upp alla vinterkläder ur förrådet, samt har sorterat och tvättat alla bebiskläderna! Nu börjar allt kännas färdigt och vi kan bara vänta med spänning på bebisplopp!

Och efter denna mycket intensiva dag har jag nu däckat i soffan (framför J's fotbollsmatch tjohoo) och trycker i mig apelsiner till magen blir en liten sur knut bara:-)


Kommentarer
Postat av: Flyttlådan

Hej hopp!
Jag och min sambo storhandlar också just av den anledningen att man spar så hiiimla mycket pengar på det. Vi skriver matlista varje vecka och handlar allt vi behöver. På så vis köper man inget onödigt. :)
Jag hittade dig via femenisten.se där jag såg ett gammalt inlägg från dig där du tillverkar "Burleskfittorna" och jag har tittat lite på bilder på dem och tycker de ser spännande ut. Tillverkar du dem fortfarande?
Hälsningar Sofie

Svar: Ja, det är verkgen så mycket bättre! Liiite tråkigare kanske att inte få vara spontan, men å andra sidan slipper man stå där trött och stressad i mataffären varje dag och inte komma på vad man ska ha till middag...;-)
Va kul att du gillar mina Burleskfittor! Jag har inte tillverkat några på länge men har kvar väldigt många, så de finns fortfarande kvar iaf!
KristinMandarin

2012-10-01 @ 21:37:55
URL: http://flyttladastandard.wordpress.com/
Postat av: Flyttlådan

Jag håller med dig. Ibland blir vi förstås spontana i alla fall men definitivt inte lika ofta som annars - just för att vi redan har en planering för veckans matlagning. :)
Åh vad roligt att du har kvar dem! Jag skulle jättegärna köpa en av dig.

Svar: Hör av dig till mig på mail: [email protected] så kan vi komma överens ang Burleskfittorna:-)
KristinMandarin

2012-10-10 @ 19:32:08
URL: http://flyttladastandard.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0