Ännu mer nytt

Blev det. Kunde inte hålla mig, så jag klickade hem ett par saker åt mig själv igårkväll.
Johan drog nämligen över till våra grannar/vänner på kvällen och uttråkad som jag var efter att Gry somnat satte jag mig och slösurfade på datorn.
Kom på att det kanske vore nice med en sån där onepiece/bodysuit som "alla" har. Inte för att jag NÅGONSIN skulle gå utanför dörren i den (över min döda kropp osv), men sen när lillbebben kommer kanske det vore mysigt?
Klickade iaf hem en billig variant, med riktigt white trash-tryck på ryggen;-)
Beställde även ett par (ljusrosa) fårskinnstofflor från Shepherd. Ska det va mys så ska det tamejfan vara ordentligt med mys!

Här kommer även en bild från vårt badrum. Det kanske ser trist ut och som ett alldeles vanligt badrum, men jämfört med hur det såg ut innan jag gjorde om är det en dröm!
Till veckan kommer lite smågrejer och så ska jag köpa lampan att ha över spegeln!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0