Idag är en sån där dag

En sån där sjukt seg dag man bara vill sova bort, och jag har dessutom världens migrän!
Har dessutom behövt inse att mina paket (med stövlarna, nagellack och tofflorna) förmodligen inte kommer dyka upp den här veckan...bajs också.
Min onepiece kom igår iaf, och fastän jag bestämt mig för att inte börja använda den ännu ville jag ju såklart prova den, och då var det kört, jag ville inte ta av den! :-P
Så otroligt skön!(helt sinnessjukt osexig också förstås men never mind)
Jag skulle nog behöva köpa minst två till, för jag kommer slita ut den snabbt!

Just nu sitter jag och degar i soffan, men tror att jag ska ta ett varmt bad ihop med Gry, det brukar kännas skönt när jag har migrän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0