Blev visst ändrade planer:)

hade planerat att ligga i sängen heeeela dagen idag..lr,nästan iaf.Ibland måste man ju på toa också osv... Hursomhelst så ändrades mina planer ganska drastiskt då jag fick nys om att dom-underbaraste-vinterskorna-i-hela-världen-för-dom-är-så-himla-varma-och-så hade kommit in i en butik i city. Så jag tog min skitförkylda lekamen och släpade mig in i duschen,sminkade mig lite ovanpå den söndersnutna och hudavskavda näsan  och tog bussen mot Gullmarsplan och så vidare in mot drömskorna... Och dom VAR verkligen underbara,fina(snygg-fula enl.vissa),varma,stadiga,regäla...perfekta att knata i med gravidmage och på barnvagnspromenade(samt hundpromenixer om jag haft min vovve kvar). Dock relativt dyra,1700 spänn. Nu är ju jag den sortens person som faktiskt mer än gärna lägger pengar på kläder/skor/saker jag verkligen gillar och anser vara regält användbara,som har kvalitet. Och dom här skorna uppfyller alltså alla dessa kriterier,dom kommer mao hålla mig både torr och varm hela vintern.
Problemet kvarstod dock,jag HAR INTE pengarna förrän måndag,vill ju inte behöva svälta i helgen lixom... sÅ jag frågade om jag inte kunde få lägga undan dom mot en handpenning,det är nämligen DET ENDA PARET KVAR I STHLM! och dom sa nej,tyvärr!:( Så vafan gör man liksom...?bara att åka hem igen och kanske,kanske,kanske finns dom kvar på måndag. Men gud va besviken jag är....hade verkligen velat få mysa runt i dom nu i helgen åxå....*snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0