Bullarnas dag.

Kanelbullens dag. Idag också. Jag har nämligen ätit minst två kanelbullar varje dag den senaste veckan:P
   Idag kom min syster Tove hit, min äldsta lillasyster. Vi åt brunch bestående av american pancakes m. sirap o hallon,kaffe,apelsinjuice och kanelbullar. Givetsvis frossade jag ungefär det dubbla mot var syrran fick i sig och min mage blev ännu mer bulle. Till middag blev det köttbullar. Hemmagjorda givetsvis, skulle aldrig falla mig in att köpa färdiga,tycker dom smakar helvete och luktar otvättad tantfitta. Ärligt talat asså. Fast..vad vet jag,jag bara gissar,har ju ingen lukt att jämföra med lixom,men vafan.... Så köttbullar o makaroner,svenssonmiddag o given succé:)
   Fick hem nya skor idag,leopardmönstrade uggs-wannabees,lööööv it! så nu kan höstvindarna få vina kring tassarna på mig bäst dom vill!!HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0