I dag.

Har kännt mig otroligt trött i skallen de senaste dagarna,antagligen sovit för lite... Men nätterna lixom fylls av konstiga drömmar,ett oändligt antal kisspauser samt en karl i sängen som ligger i fosterställning och envisas med att buffa baken mot mig ideligen. Plus att han svettas. Som en jävla gris (svettas grisar?). Vi snackar alltså att han får gå upp mitt i natten ca varannan natt för att byta kalingar. För att dom är så blöta av svett. Man kan vrida ut dom! Och nej,jag överdriver INTE! Detta har resulterat i jäkligt taskig nattsömn för min del,och att sova på dagarna funkar inte,då blir jag som en zombie i skallen sen,så dan ändå är förstörd.
    Idag lyckades jag iaf ta mig i kragen och hitta på nåt med Tuvan. (Vi skulle vart iväg redan igår men jag va för slö,så hon fick åka sparkcykel flera varv runt gården medans jag låg i soffan med laptopen och budade på massa skit på Tradera).
 Men idag va vi iväg till min pappas ex(krångliga familjeförhållanden deluxe här...) för en fika ihop med mina syskon. Äppelkaka o vaniljvisp samt litervis med kaffe, jag åt så jag höll på att spricka (vaddå lunch för en halvtimme sen??). När vi kom hem efter ett par timmar gjorde jag american pancakes me sirap till...o snart ska jag fixa middag. Jag äter så in i helvete, och är jag inte äter har jag halverotiska fantasier om mat...konstig mat, som tex mjukost(som jag avskyr)ansjovis(stavas det så?),räkröror och annat märkligt. Bebben i magen verkar iaf fett nöjd,buffar som bara den,och jag tror hon säger "det e rätt morsan, käka på du bara!! Och släng på lite glass med maränger när du ändå är igång!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0