Snordag.

Uppe och skuttade (okej,släpade mig) halv sju imorse,satte på tévatten och väckte Tuvafisen. Bara för att mötas av snormonstrets återkomst. Svullen näsa,feberblanka ögon och en aldrig sinande snorkälla... Så det va bara att ringa och sjukanmäla,brukar normalt skicka henne till skolan ändå men även jag har en gräns,och jag skulle inte vilja tvingas iväg till jobb lr plugg när jag kände mig sådär.
   Nu sitter vi och dricker te med skitbarnprogram a´la hjärnskador-och-epeleptiska-anfall-för-resten-av-ditt-liv på TVn. Jag har dock beslutat att det ska bli en nästintill TVfri dag,annars kommer nog min stackars trötta och fortfarande nyvakna mammahjärna kolapsa....



Ni får ursäkta morgonrufset...


Förkyld Fis.

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Sååå söt dotter du har In! <3

2010-10-23 @ 09:01:11
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0