Snorkriget del 2.

Aaaaaarggh! Och andra grottmänniskoliknande ljud. För fy-i-helvete va förkyld jag är! Det värsta är nog att ingenting smakar någonting, att bara känna matens konsistens men ingen smak är helt sjukt,nästan surrealistiskt.
Och,viktigast av allt,det sabbar ju helt och hållet min enda hobby förutom datorn och tv:n när jag ligger ensam hemma på soffan om dagarna,nämligen att äta. Äta mat,kakor,godis,mackor,te,mat igen osv...
   Och min stackars näsa överlever nog inte en enda snytning till,röd och sårig som den är...*klaga klaga buhuu*
Behöver verkligen få bli frisk nu,vill få ta på mig min nya klänning jag vunnit på tradera(hoppas den passar bara,borde landa på posten senast i övermorgon),måla läparna röda,sätta en blomma i håret,ta på mig färgglada strumpbyxor och höstkängorna och bege mig ut på stan för trevliga cafébesök!:)
   Naglarna mina behöver snart fixas till igen också,vilken tur då att Apan (http://guldgris.wordpress.com/) i veckans tävling lottar ut en nagelbehandling för 50%priset på salongen Bra snygg:). Självklart ska jag tävla,skam den som ger sig:P

Nu ska jag snyta mig,sen plocka ut en Moussaka ur ugnen, som ser god ut men förmodligen kommer smaka -just precis,nada:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0