tröööööööööööööööööööööööööööööööött.

herrejävlar va trött jag är! När man inte trodde hjärnan kunde bli mer havregrynsgröt liksom....huga. Har varit igång sen halv sju,och då menar jag igång. Mitt eget fel iofs,jag får skylla mig själv.
   Hade läkarbesök halv nio imorse,kollade livmodertappen (sånt jävla sjukt ord egentligen,vaddå tapp liksom?) eftersom jag haft en del tidiga sammandragningar. Men allt var i sin ordning. Dock gillar INTE bebisen när man är därnere och bökar,så hon var allmänt missnöjd efteråt. Tror jag iaf:P .
   Efter att läkaren rotat i mitt underliv begav jag mig in till stan,och införskaffade vinterns måste-ha-skor, ett par bruna Mukluks från Timberland. Svindyra men svinsköna,kommer garanterat hålla fötterna både torra och varma vintern igenom.
Självklart blev det en del övrigt shoppande,till mitt förtret men samtidigt illa dolda glädje. En pyjamas (fryser så in i helsike på nätterna)ett par mamma-jeans(har varit totalt emot "mamma-kläder" men fryser i mina leggins och kommer inte i de gamla brallorna),ett par fodrade foppisar till Tuvafisen att ha i plugget och en halloween-dräkt till ungen blidde det också:) Sen mötte jag upp min karl och syster och gick o lunchade,kräft(insekts)sallad o kaffe.
   Nu försöker jag hitta inspiration till middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0