Tvättsöndag.

Åh vilken underbar helg det har varit! Så underbar att jag inte ens tagit mig tid att skriva här. Tuva-fisen hos sin pappa, jag o karl ensamma hemma. Igår va vi in till stan,promenerade på söder,sprang in i inredningsbutiker (well, jag sprang, han var väl måttligt intresserad) särskilt coctail deluxe fastnade jag länge i,trots att det va ungefär samma prylar som alltid:P Sen gick vi och fikade på Gilda på Skånegatan,efter tips från Apan(http://guldgris.wordpress.com/ ). Huuur mysigt som helst!
   Väl hemma igen blev det pasta bolognese och sen kikade på Moulin Rouge med tända ljus:)
Idag blev det regäl sovmorgon,rostat bröd och te i nya kopparna från Indiska:)
   Sen är söndagar nästan uteslutet lika med tvättdag,så nu varvar vi tvättstugan med pastagratäng,äppelkaks-bak och soffmys.... Så skönt att bara vara vi(och magen förstås),men nu längtar jag efter min lilla stora tjej,som kommer imorrn!!:)


myssoffan! det ser så ljust ut på bilden,trots avsaknad av blixt! I själva verket är det mörkt,murrigt och mysigt....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0