Planer för dagen

fösöker frenetiskt ta mig upp ur spffan där jag strandat med TVn på och min laptop i knät. Halv tre har jag en läkartid,tack gud för det! jag har nämligen de senaste tre veckorna fått enormt lock för örat så fort jag ansträngt mig,lr öht försökt göra nåt. tex om jag åker in för att fika med en kompis och kanske shoppa lite,så plötsligt slår det lock för örat,och det GÅR INTE ÖVER!!! Det klickar och ploppar inne i örat,men jag hör absolut ingenting. Det är extremt obehagligt och gör att jag inte kan umgås normalt med någon. Enda sättet att få det att gå över är att lägga mig ner och vila. Och då kan det ändå komma tillbaka sen igen.... Hade samma sak när jag väntade Tuva,så tror det har nåt med lågt blodtryck lr nåt sånt att göra... Hursomhelst ska det bli skönt att träffa en läkare som får titta på mig,och förhoppningsvis tas jag på allvar!
   Efteråt ska jag hämta Tuva på fritids och sen träffa min syster Tove,som äntligen flyttat tillbaka till sthlm efter studier i Uppsala och London:D
Just nu är det äckigt varm här hemma,solen steker hela lägenheten och jag är hungrig,hungrig...trots att jag inte gjort annat än ätit idag:S
   Är i vecka 21 nu och magen bara växer och växer.....längtar så tills vår lilla bebis,som förmodligen är en liten tös,kommer ut i början på februari!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0