Så nu sitter jag här.

Jag och Gry,Tuva är i skolan första dagen efter sommarlovet. Konstigt,va fort det går. Nu har hon börjat tvåan,känns overkligt att min lilla skrutt blivit så stor!
Regnet smattrar mot fönsterrutorna och jag dricker starkt kaffe i djupa klunkar,försöker mota bort huvudvärken som kommer smygande.
Igår va en fin dag,fram till jag fick beskedet om min väns död. Jag och ungarna va ute på skön promenad,och lekte i lekpark. Sen åt vi sen lunch hemma hos min mormor.
Fåntrattar på mormors gård.
Min egen bokmal aka läslus:)
Nyvaken Gryta<3
Idag har jag absolut inga andra planer än att försöka få igen lite av den sömn jag gick miste om inatt,då sorgen höll mig vaken. Ska steka mig några havrepannkakor och läsa Harry potter åxå haha,sen vette fan. Grymt skönt att inte ha några måsten! (eller,okej då,jag borde ju faktiskt dammsuga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0