Det GÅR FRAMÅT!

Jorå, faktiskt. Igår blev en del av Johans julklapp färdig, och efter allt slit och förvirring (lots!) blev jag rätt nöjd. För att vara första gången alltså. Nu har jag dock ett till projekt klar att färdigställa innan julklappen är färdig, och sen har jag även bestämt mig för att sticka ett par raggsockor åt min bror i julklapp. Han läser med stor sannolikhet INTE min blogg, så det törs jag avslöja...:-P Dock börjar det bli väldigt ont om tid, och jag känner mig lite stressad.
Dessutom har jag börjat få riktigt ömma fingrar efter allt stickande... Men det är SÅ roligt!!!:-)
Och jag lOVAR att posta bildbevis sen, prommis! Just nu är jag väldigt seg vid datorn, har knappt haft lust att sitta här alls de senaste dagarna.
Istället ägnar jag tiden åt att sticka och kolla film med Johan. Igår såg vi den senaste Nightmare on Elm Street, den UTAN Robert Englund i rollen som Freddy Krueger och visst, den hade sina ljuspunkter med ett par snygga scener och mycket blod, MEN i övrigt va den inte mycket att hänga i julgran (såhär i juletider). All den svarta humorn som är så typisk för filmerna va som bortblåst. Visst, en del REPLIKER fanns som va i rätt anda så att säga, men de levererades helt fel, utan glimt i ögat, utan den där typiska roade elakheten. Nya Freddy bara morrade fram allt han hade att säga. Ungefä lika inspirerande röst som en talsvarstjänst som Johan sa...:-P
Inatt blidde det inte mycket till sömn, så jag avslutar här, återgår till stickningen och hoppas på mer ork sen och kanske en tupplur...
/På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0