Åh men hjäääälp typ!

Jag e så in i bajsan nervös nu!Vill bara gömma mig... Vi har fått ett erbjudande på lägenheten vi vill ha,vilket betyder att nio andra personer också fått det. Och nu ställs ju allt på sin spets...HUR bra köplats har vi? Har vi ngn chans? FINNS det NÅGON möjlighet att vi blir godkänsa rent ekonomiskt OM vi har en chans vill säga,nu när jag är mammaledig o allt? Och,sist men knappast minst, har vi egentligen RÅD om vi nu skulle vara så tursamma att vi får den? Magen vill vända sig varannan minut,och jag försöker att koppla bort,inte tänka...men jag måste ju. MÅSTE. Vi måste diskutera detta,sen måste vi ringa dit,prata med dom.Jag måste låta pigg,glad,fräsch,normal=den perfekta hyresgästen(fastän jag känner mig såååå trött och seg i skallen). Och vad ska jag säga för att förklara att jag ju faktiskt har skulder(som jag iofs betalar av på)? Spelar det någon som helst roll vad jag säger? jag menar,dom lär ju hört både den ena och den andra bortförklaringen lixom...
   Guuud! Önskar vi va igenom nu,att vi bodde där. Det kommer göra ont om det skiter sig nu. Förbannat ont. orkar ju inte börja från början igen....*ångest*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0