Bakom fördragna gardiner...

...sitter vi och hucklar. Solen vill steka oss här hemma,då alla fönster i vår pyttelilla lägenhet är vända åt samma håll=sol tamejfan hela dan. Så vi har dragit för. Stängt in oss. det funkar skitbra,det blir mycket svalare inomhus.
Vi har riktigt tjocka mörkt lila gardiner som jag köpt för en hundring på second hand,men som ursprungligen kommer från Indiska(fynd!). Egentligen vill jag ha ljusa luftiga gardiner,eller ännu hellre inga alls(men då måste fönstren va snygga och våra är sketafula)men vi måste ha dom här tjocka för att hålla ute solen,och så är det med den saken. 
   Man känner sig lite grann som en idiot som sitter inne med fördragna gardiner...
igår städade jag ur våra "bok"hyllor,som förutom boxar med cd-skivor,massa dvd-filmer och böcker även har rymt massa junk,typ skräp,lösa papper,gamla garnnystan,tomma rökelsekartonger,diverse sladdar och mobilladdare och massa annat. Känns skönt och hela rummet blir mycket lugnare nu...tycker inte om när det ligger massa saker överallt,blir stressad av det.
Nu ska jag byta dagens bajsblöja,tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0