Frukost...

...ihop med världens bästa Grytan,samt en orange kanin och ett lejon. Smöret vill smälta i solen som försöker komma in bakom gardinen och ute blåser det nästan storm...
   Jag såg imorse att det är över 200 anmälningar på lägenheten vi ville ha,så ja,det ser mörkt ut. kan inte beskriva hur ledsen jag känner mig över det. Faktiskt har jag svårt att tro att det finns många av dom där 200 människorna som verkligen behöver den lägenheten lika mycket som vi gör. Fan.

Jag är ofokuserad och lättirriterad,har noll lust att göra nåt utan vill bara sitta och stirra in i väggen och grubbla,grubbla över den ******* lägenheten! Men,det går såklart inte. för det första skulle jag förmodligen bli sjuk i huvet och för det andra behöver ju faktiskt både jag och Gry frisk luft,få komma ut och röra på oss. Får se vad det blir,kanske bara blir en långpromenad runt brankan...

Igår klippte jag av min lugg,det tidigare blekta och numera rödsvarta är ju såååå slitet så jag tänkte att vafan,jag klipper luggen kort,det gör väl inget,så blir det mindre sliten och bara hennaröd....BA! Nu har jag värsta korta spretiga hockespelarluggen! Ser faktiskt heeelt cepe ut.

Jag o Tuvan som jag förövrigt också klippt(men mycket snyggare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0