Sommarstängt...

ja,det är den bittra sannigen(för er,inte för mig -HA!). jag är alldeles för busy för att orka lr ha lust till att sitta vid datorn. Mina internetärenden klarar jag galant från min mobil,och jag har inte suttit med datorn en sekund på en vecka,då jag skrev det senaste inlägget här.
   Nu har dessutom både jag och Grytan drabbats av en jävla förkylning,och min hals väääääärker!

Igår va vi och införskaffade en barnstol till Gry,som sitter stadigt nu och bilstolen (babyskydd) vi hittills använt vid bordet,ståendes på en vanlig stol (risky,risky jag vet) kan grytan numera med enkelhel knöla sig ur genom att antingen luta sig framåt till hon faller ur (har inte hänt än som tur är) lr spänna kroppen i en både och sen rumpa sig ur stolen. Så,det va helt enkelt dags för en egen stol. Det blev en kukigt dyr Stokke tripp trapp i färgen valnöt,med en vit sittdyna till med matchande bruna dots. Självfallet kommer dynan inte överleva en vecka i vårt kladdiga matskvättande hem,men det är ju fint så länge det varar...

Jag är på jakt efter bra henna att färga håret med,lr ännu hellre egentligen,en frisör i sthlm som färgar med henna och andra naturfärger. är inte säker på exakt vilken färg jag vill ha,men jag vill inte ha morotsrött iaf,utan en djupt röd nyans....ev kopparbrunt. Men jag har ju färgat håret svart tidigare,så jag har svartbrunt hår nu med ett par cm blond utväxt... Tror iaf håret skulle må bra av en omgång henna,samt kännas lite tjockare;)

Nä,nu vaknade min Gryta,och jag har en masa måste-göras idag,så jag återkommer. när jag har lust!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0