Zombiemysarkväll

Det blåser utav bara helvete ute och Gry sover. Men hon e sukt lättväckt,och fan,man vågar ju knappt släppa sig utan att va rädd för att hon ska vakna. Ytterligare anledning till att flytta SNAAART!
Nu har vi poppat popcorn (fast Johans envisas med att äta sina indränkta i italiensk salladskrydda,är det normalt?) och ska kolla på Day of the dead -the beginning. En av alla filmerna i min zombiesamling. Jag är som bekant sjukt inne på allt som är läskigt,dött och blodigt,och jag bara ääälskar zombiefilmer(lr allt som har med zombies att göra eg). Favoriten är Bub,åh va jag e kär i honom!!
Fast,jag e rätt så kär i min Johan åxå,så nu ska jag ägna honom lite av min uppmärksamhet;)
Bub-man of my dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0