Fett me bra!

Grymt skönt att vakna upp av solen som skiner in (vaddå skiner,här är det strålkastarljus a´la laser som gäller!)genom fönstret. Sovit lite bättre inatt men inte hundra,och har världens huvudvärk(pannknack,skallbank). Det är bajs,men det fina vädret är underbart! Dessutom har jag fan den lätt sötaste bebisen i världshistorien att gosa med:)

Har beslutat att snitta upp mina örsnibbar btw. Har typ fastnat på 20 mm och öronen vill inte riktigt öka,så tänkte att jag tar en genväg. Har noll intresse av att få tillbaka "mina vanliga" snibbar i framtiden,vill jag det så får jag väl sy ihop,svårare är det inte;)

I eftermiddag ska vi hem till min mormor hela bunten,och käka middag. Va evigheter sen och försöker få lilla mormor att inte känna sig så bortglömd. Jag ska vara snällt barnbarn och köpa med mig en ask Anthon Berg-choklad åxå,som är henns favvo...

Just nu är det så sjukt trött på att bara ligga hemma,vill ut o göra saker,träffa folk,och shoppa...köpa snygga smycken till öronen blablabla. Men är galet fattig och det begränsar mig rätt hårt.
   Eventuellt kommer ett paket till mig med posten idag. Ett par Ugg från Ugg Australia i jeanstyg och med sneakersula. Jättefula kanse. Eller fina,jag vet inte. Sköna räknar jag med att dom är iaf. Och så får vi inte glömma dyra. Jävligt dyra!
Här är en bild:

(Bilden lånad från Brandos.se)

Är inte ett dugg min stil tror jag. Eller,just det -jag har ju ingen stil. Den varierar hela tiden. Är mest ute efter ett par jävligt sköna pjucks att glida runt i,och enligt hemsidan ska ju fårskinner svalka fötterna(och resten av mig hopps jag) när det är varmt,och värma när det är kallt. Vanliga fårskinnsegenskaper då alltså. Upp till bevis nu Uggs!
Tycker iaf dom är lie snyggare med sulan än vanliga uggs. Eller så ser dom ut som cp-gummistövlar från bajsplaneten lååångt borta i universum.
Vad tycker ni?

Nä,nu jäklar ska jag ha kaffe iaf,så det blir nån ordning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0