Fars dag.

Alltså, jag HATAR Fars dag. Jävla kommersiella jippo lixom. Men lik förbannat sitter jag här,redo att snart ta en sväng in till stan för att hitta en liten present till Johan. Vilket offer man är lixom...  Inte för att jag tycker att karlar behöver MER uppmärksamhet lixom, men PAPPOR kanske...? Det är iaf så jag känner det, att jag kan passa på att visa min kille hur pass glad jag är över att han är pappa till mitt barn. Typ så.
Fast egentligen är han inte sådär jävla kul idag. Kom hem två inatt, stank gammal alkis o cigarettrök. Snarkade hela natten. Seg upp imorse... Men NU är han och jobbar, som han gör de flesta söndagar,och jag hoppas få hem en något piggare och något fräschare kille ikväll. Och DÅ ska han få present. Sådetså:P

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Instämmer! Sitter här och ignorerar min pappa i frid. Som jag alltid gjort... :)

2011-11-13 @ 15:18:57
URL: http://www.hedvighandarbetar.blogspot.com
Postat av: Kristinmandarin

Haha! Helt rätt. Jag skickade ett bajsnödigt sms till min egen pappa,trots att jag vet att han skiter lika blankt i Fars dag som jag gör...;)

2011-11-13 @ 18:18:35
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0