Han ÄR fan världens snällaste!

Sådetså! Jag fick en tidig julklapp av Johan idag: en dator! En finfin HP laptop<3
Jag är sjukt glad, och nu slipper vi dessutom bråka om vem som ska använda datorn. PLUS att Tuva nu kan spela sitt Harry Potter spel utan att vi vuxna blir galna om vi vill göra nåt på nätet samtidigt.
Idag har jag lagat kroppkakor, sjuuukt gott! Jag är en riktig jävla husmansnörd;)
Nu ska jag stoppa min glada lilla trötta bebisskrutt i säng,och sen ta en folköl o lite mumsig ölkorv (smokey kabanossi -oh lord) ihop med min extremt generösa kille.
Bjussar på en hafsigt ritad blyertsteckning åxå, märker att jag blivit lite ringrostig. Dessutom ville inte ungen sitta still, så jag fick använda ett fotografi som utgångpunkt:P

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad duktig du är!

2011-11-17 @ 21:27:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

Hanna: Tackar ödmjukast:)

2011-11-17 @ 23:00:49
URL: http://kristinmandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0