Helt jävla åt helvete

Jag försöker få ordning på min bloggdesign, men det går INTE som jag vill. Skulle kunna bero på att jag är lätt efterbliven när det kommer till datorer, och jag hajjar i ärlighetens namn inte mycket av vad jag håller på med. Så bloggen ser ut som skit. Som kokt fläsk med jordgubbssylt (och DET är riktigt illa, det fattar man ju).
Eftersom jag är fattig valt att prioritera prylar som tapeter, nya skor och dyra hårdvårdsprodukter finns inte ett tuttet korvöre kvar att spendera på en custom webdesign.
Men det är ju vad jag vill ha. En ass-kickin`bloggdesign som är MIN, som andas JAG. Med skitsnygga bilder och färger, personlig och annorlunda.
Men det kommer -jag lovar. Kanske kommer min blogg se ut som skit ett tag framöver,men SEN! Så försök ha överseende med bloggjäveln,det kommer bättre tider, I can tell!;)
För övrigt har jag en jävligt kass dag (mycket beroende på bloggdesignen ska jag erkänna): Gry är snorig,gnällig och vill inte sova. Jag är trött,gnällig och vill sova. Jag är en kass mamma som mest vill sitta i soffan och trycka chokladpraliner (har köpt svindyra från Åre Chokladfabrik med pepparkakssmak -livsfarliga!), surfa på nätet och ja...det vill INTE Grytan.
Ikväll ska vi till Johans syrra som fyller år, och jag spår en seg kväll med griniga ungar...tjohoo!
Åh, just det ja, igår va vi ju in till min mor och hälsade på i hennes nya lägenhet. Vi åkte hela familjen, vilket är ett projekt bara det. Sedan skulle jag dessutom tapetsera henes kök. Det gick sådär kan jag säga. Alltså, själva slutresultatet blev bra, men vägen dit..ojoj. Med en uppstissad Tuva som tjatade om att få ligga på spikmattan(!!), en övertrött Gry och min mamma som stod bakom ryggen på mig och skulle kolla hur det gick med tapetseringen....och Johan då, som mest satt och lekte med sin iphone (möööörda!!!).
Till råga på allt är huset gammalt (ca 1920) med hööögt i tak, sneda väggar och konstiga taklister att ta hänsyn till. Men ja, resultatet blev ju bra. Till slut.
Nu ska jag slänga ihop lunch och kanske, kanske, hinner jag med en dusch åxå innan Tuva ska hömtas i plugget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0