Liten sjukling

Inatt vaknade Gry och kunde inte somna om, vi försökte länge och väl, men sen tyckte jag att "vafan,är hon inte jävligt varm??", och tog tempen som visade på dryga 39 grader. Nu är hon fortfarande febrig och prickig som en prickekorv dessutom,sover midag just nu. Enligt BVC ska vi inte göra nåt utan bara avvakta... Alltid lika jobbigt att se sin lilla plutt sjuk...och imorrn kommer Tuvan hem hit igen, hoppas hon slipper bli smittad!
Har just fördrivit tid med en OCM-rengöring,och sitter nu med ansiktsmask av honung i fejjan. Min hy har verkligen fått spunk, ena dagen (tex igår) är den helt felfri, jämn i tonen, slät, mjuk,helt utan minsta tecken på nån finne, och sen nästa dag, som tex idag, är den torr och fet om vartannat, svarta porer pch allmänt trist. Suck!
Nu vaknar Gry så jag avslutar här!

Kommentarer
Postat av: June

Hahaha, älskade din kommentar i LD:s blogg. Det är precis därför jag springer också ...

2011-11-30 @ 13:02:11
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

June: HAHA! Ja, herrejisses,gjorde ett sånt där "skulle du överleva en zombie-invasion"-test och fick lägsta poäng, så jag insåg att det va dags att ta tag i problemet!;)

2011-12-01 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0